Расход в городе: 9.0 л/100км, по трассе: 5.5 л/100км, средний: 7.8 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Привіт! Ось моя історія про Venue.
Так склалося що купляли перед самою війною і забирати мали 24 Лютого, не встигли ( Але машинка дочекалася, щоби ми забрали її в кінці травня.
Забирали із Києва в Черкас, бо місцевий дилер дуже контрастний - керівник наче норм, але продавець не забажав навіть встати із за столу, коли ми прийшли до них. І це я мовчу, що за понад 4 місяці виборів авто і два прохання подзвонити коли буде машина - ЖОДНОГО дзвінка чи контакту.
Тепер про авто - нове, гідротрансформатор, простий двигун. Комплектація середня.
Пересів із Кенгу 1, теж бензин + газ. Місця порівняно мало, але тепер є гарний привід менше возити всякого у багажнику. В будь-якому випадку, на 3 рюкзака і одну ручну поклажу - місця в багажнику достатньо.
Посадка за кермом комфортна, є механічне регулювання в усіх напрямках і сидіння і керма, в довгу дорогу влаштуватися можна. Підігріви керма і крісел.
Салон простий. Шкіра дуже приємна але ніжна (вже трошки коцнув на кермі).
Світло - краще ніж було. Чи треба покращувати - поки не впевнений.
Є задній парктронік і камера - тут все ок. 15-ті колеса, броня на двигун встановлена із салону. Досі в плівках :)
Із цікавого: Їхав із Києва в Черкаси в самий пік бензинової кризи, тому бачив витрати і 9.0 л/сотню і 5.5 л/сотню на 70км/ч коли палива було лише пару літрів). Зараз витрати між 7.7 і 9.0, в залежності від черги на АЗК)
Динаміка міського авто, до 120 на трасі (15ті колеса) без проблем. Швидше ще не їздив.
Минусы автомобиля:Витрати в місті (сподіваюсь що через пару тисяч стане менше).
Відкрите питання до каталізатора.
Совет покупателю:Кому далеко і часто їздити - беріть топову версію із круїзом. Більше підстав переплачувати $1000 не бачу.
Щодо двигуна - грійте, наче так можно продовжити життя кат-у.
При такому невеличкому пробігу писати про витрати пального немає ніякого сенсу, бо авто ще фактично не пройшло обкатку. От коли можна буде їздити "на всі гроші", тоді і можна буде щось писати про це.
Бажаю беспроблемної експлуатації! І, звичайно, продовження "історії".
Знайомий недавно вибирав собі авто і дуже довго дивився в сторону Венью, та я, як власник Hyundai Kona, вмовив його все ж таки докласти пару тисяч зелених та купити також Кону.
Те що вона трохи більша для нього було не суттєво, але динаміка 1.6Т 198к.с. проти 1.6 на 123 кобили Венью, це як порівнювати Жигулі з Хондою. Та мало того, більш потужний двигун Кони більш економічний як по паспорту так і в реальних умовах. Ну і при цьому бак кони вміщає 50л проти 44 у Венью. Тобто, витрати більші, бак менший та ще й їде набагато гірше.
Він приводив приклад реальної поїздки по Києву з Голосіївського району на Оболонь (приблизно 20км) - 5.3л/100км.
До того всього, Кону можна замовити з повним приводом, в мене саме така. Витрати трохи більші, та все одно вона економічніша від Венью.
При такому конкурентів, я би на Venue навіть не дивився
max_cn,
Вмовити товариша переплати >$3500(топ Венью мінус дінамік Кона, бо далі вже не вірю ) за утримання в полосі і підрулювання. Точно він Вам товариш, досі? Не брешете?
Якщо ні, то покажіть йому цю математику:
З ваших слів, економія палива в порівнянні із Венью ~1грн/км(95й KLO) що значить, переплату вартості покриє десь ч-з 130т.км.
Про різницю характера їзди Атмо і Турбо по своїй природі я мовчу, тож моветон.. Та і вимоги до експлуатації не будемо, знову таки - моветон. Можна, звісно, згадати про любителів ГБО, але ж то не про турбо. Бо там би, економія просто рознесла би в пух і прах))
Тепер по суті: Двоколірне фарбування? - Ні, не чули, як і про хром решітку, за таку вартість, но то таке - красівості. А от теплий руль, взимку, він Вам не пробачить 100%
Добре хоч бризковики за 800 грн віддавати додатково не довелось йому ну і ставити самому за 15 хв(Не універсальні, є на Алі для Веньї...)
Більше екстравагантний дизайн то може і плюс для нього, за то я мовчу.
Evhen_Che, прямо зараз infocar показує вартість Venue Elegance - $20700 і Kona Dynamic - $23900. Різниця $3200. Я топив за Kona Elegance за $24800. Різниця $4100.
Купував він кілька місяців тому і різниця була навіть менша, а можна було взяти Kona Dynamic дорестайлу навіть дешевше Venue Elegance. Та там треба було швидше приймати рішення, ніж він міг, тож взяв Kona Dynamic вже 2022 року випуску, хоча ще раз, я вважаю, що треба було докласти до Elegance, там не така вже й різниця в ціні, а по комплектації було б те саме що й Venue Elegance. Він свідомо відмовився від всих тих плюшок, про які ви пишете. Чому - це треба питати в нього, гроші в нього були й на ще більш дорогу комплектацію Top. Мабуть не всім треба підрулювання і підігрів руля .
На зараз він вже проїхав близько 2000км і, каже, що дуже задоволений вибором. До цього йому доводилося кермувати Matrix та Aсcent - його слова: "небо і земля".
Я обожнюю кону за її їздові якості! Сходіть в салон і проїдьтеся самі, після цього вам Venue буде здаватися корчем, який зовіс не їде.
І вона дійсно економічніша при більшому розміру баку.
В моїй повнопривідній моделі його вистачає на ~650км при їзді переважно по Києву, правда я використовую авто переважно у суботу-неділю для сімейних поїздок у умовний Голосіївський ліс, чи Пущу, чи Конче-Заспу. Монопривід економічніший ще десь на 1л/100км.
У будь-якому випадку, економічність це не головний критерій. Kona - це головним чином автомобіль для емоцій від водіння, від того, як він легко тримає дорогу на будь-яких поворотах, як невимушено іде на обгін на будь-які швидкості. Це абсолютна плавність роботи КПП, повна відсутність турбоями. Можливість у місті в межах ПДД упиватися можливістю невимушено бути першим зі світлофора, миттєво вливатися в потік будь-якої інтенсивності...
Якщо для вас авто тільки робоча конячка, можливо, вам не потрібні ці емоції.
Для мене вони один із основних критеріїв і Кона дарує їх на всіх гроші, які я за неї заплатив (купував у середині 2021, проїхав вже 17500км)
yurisss, за таку ціну Sportage буде з двигуном на ~150к.с., який ледь виїжджає з 10с до сотні, проте зі значно більшим розміром, що салону, що багажника.
Sportage дуже збалансована модель, яка тому й популярна у нас і з якою важко конкурувати.
Проте, якщо шукаєте авто, яке бере першу сотню за ~7c до $30000, у Кони не буде конкурентів взагалі. Більше того, керованість Кони буде також кращою, в тому числі за рахунок менших розмірів.
max_cn,
Забув, відмітити, як ви попіклувалися про товариша і вберегли від поперекової підтримки, підігріва зони склоочісників, знову - підігріва керма і 7 подушок безпеки на 20К грн дешевшого і більш комфортабельного аутленедра.
Evhen_Che, Ще кілька коментарів у відповідь:
"Підігрів керма". Моя машина зберігається в гаражі, знайомий теж планує купити гараж до кінця року. У мене підігрів і керма і передніх сидінь є - потреби користуватися досі не було :-\.
У мене криша має колір, який відрізняється від кольору решти корпусу, це коштувало близько 4000-5000грн доплати, з радістю взяв би все в одному кольорі, та з повним приводом в наявності була тільки така. Не вважаю цю доплату вартою себе. А от N-Line пакет змінює зовнішність дуже сильно і, на мій погляд, на краще. В мене , нажаль, без нього, не було тоді з ним повноприводних в наявності.
Що вважаю обов'язковим для комфорту: електронне стоянкове гальмо, автоматичне утримування гальма в пробках, круїз/обмежувач швидкості, автоматичне ближнє/дальнє світло, автоматичні склоочисники, автоматичне вмикання фар в заложності від освітленості, камеру заднього виду з траекторією руху. Все це є в Kona Elegance, тому і топив саме за цю комплектацію.
В моїй комплектації Top є ще ряд корисних речей, типу Full LED, шкіряного салону (доречі дуже пристойна шкіра, за рік нічого не потерлося), безпровідної зарядки. Мені дуже подобається цифрова приборка, вона також є уже в Elegance.
По експлуатації. Ллю виключно 95 преміальний від WOG, OKKO чи KLO. Коштує всього на гривню дорожче 95го звичайного у них же.
Грію холодну тільки до того, як оберти з 1200-1300 впадуть до 700-800. Влітку це займає рівно хвилину. Взимку 3-4. Після довгої поїздки було 2-3 раз, що після глушіння двигуна автомобіль сам включав якийсь вентилятор на хвилину-дві, підозрюю, для подовження життя турбіни.
Про потенційні проблеми з каталізатором вперше почув від вас - ні в салоні, ні на сервісі, ні в інструкції про це ні слова.
На останок, у кожного автомобіля свій покупець.
Це дуже добре, якщо вас влаштовує ваш!
Моя особиста думка, що Kona Elegance варта переплати $4000 проти Venue Elegance, так як вона буде у всьому краща. Проте переплата $3000 у випадку Kona Dynamic, на мій погляд, також виправдана для тих, хто любить дуже динамічні автомобілі за розумну ціну, при тому більші за розмірами та ще й економічніші.
max_cn, Дуже кумедно чути, що всі ваші плюшки "для мене" - не плюшки, а от електронне стоянкове гальмо - то плюс(А нащо воно в режимі Р?) Та і порівнювати купівлю Гаража із підігрівом керма - ахахах...
Evhen_Che, Ви дуже неуважно читаєте!
У мене комплектація Top, в якій є все і тим не менш я дійсно ще жодного разу не мав потреби включати саме підігрів сидінь чи руля.
Знайомий купив комплектацію Dynamic, хоч я топив за Elegance саме тому, що мені майже всі плюшки треба і я перерахував набагато більше електронного стоянкового гальма. Але то вже питання до нього, чому саме він це зробив.
Я розумію, що я написав багато букв і можливо важко їх всі прочитати і зрозуміти, та там є відповіді на всі ваші питання, які ви підіймали до цього - перечитайте уважно .
З приводу стоянкового гальма. Виробник наполягає, що його треба використовувати на схилах. А саме електронне дає можливість не знімани його самостійно - автомобіль це робить автоматично. Тобто, щоб його включити досить легкого руху 1 пальцем, щоб зняти - просто включаєш D і поїхав. Я так до цього звик, що зараз вже вважаю ручку стоянкового гальма архаїзмом, кожен раз коли доводиться сідати за кермо авто з нею.
Вітаю,
Оновлення, зараз пробіг 2500.
1. Справді, рівно після 1000 км витрати знизились не більше 8.5 по місту. 8 тільки в правому ряду. Із певним рівнем майстерності виходило 7,2
2. На трасі реаліні 4,8л при 63-65 км/ч і 1300-1400 обертів(теж, після першої тисячі). При 90 близько 7л/100км. Аеродинаміка циглини таки...
3. Двигун стоїть g4fg - є фото маркування. Питання каталіка ще гостріше.
Evhen_Che, у мене на повнопривідній Коні у поїздках Київ-Львів та Київ-Чернігів витрати були 5.9-6.1л/100км.
Це 113км/год на круїзі, де дозволяли правила (на такій швидкості рівно 2000 обертів/хв), ну і зниження до 70км/год в населених пунктах, де цього вимагали правила.
На постійній швидкості 130км/год миттєві витрати показує десь 7-7.2л/100км.
Як я й сказав, потужності більше, бак більше, витрати менші :-\.
max_cn,
економія, звичайно, хороша, але як показала практика використання хюндаївського робота з сухим подвійним щепленням - не виправдана. Я на своємо теж турбованому і30 їжджу ну дуже обережно і вкрай рідко роблю різкі старти, але в копійочку влетіла заміна щеплення на 70ти тисячах. Тому маю аргументи з Вами посперечатись на тему "економії".
max_cn,
забув сказати, дійсно, виходив на витрати 4.2 літри на сотню з 1.4 літровим двигуном, але орієнтовна вартість заміни щеплення з роботою у 1200 доларів в кращому випадку - абсолютно нівелює факт економії пального
DenysYrv, що я, що знайомий, купували авто з розрахунком відкатати роки 3 і продати. Тож, в такому випадку, коробка має витримати. Принаймні у мене зараз ~30 000км пробігу і все й досі працює плавно, як було з салону.
Звісно для людини, яка вибирає за принципом надійності і на довго, гідротрансформатор буде кращим вибором, але він не дасть такої динаміки і паливної економічності. І тут вже кожен вибирає за своїми пріорітетами і запитами.
Дивлюся на свою категоричність, яка була рік тому і згоден, що вона була надмірною. Не тому, що у мене змінилося враження від Кони, а тому, що усвідомив, що далеко не у всіх таке ж відношення до автомобіля, як у мене.
Для мене це іграшка, якою з задоволенням погрався і купив іншу. В такому випадку і зараз вважаю Кону кращою. Так як їде вона, мало що їде до $35000.
Для тих, кому розміру Венью достатньо, хто хоче їздити спокійно і довго, Венью далеко не гірший варіант у своєму класі.
Іще апдейт.
На днях їздив Черкаси-Київ
Не більше 90 км/год - 6л/100 км.
Київ - Черкаси.
Не більше 110 км/год(інколи до 130) - 6,2л/100 км
Це середні витрати по бортовому.
Гума Шипована Піреллі. Швидкості за 110 терпимі, за 120 - не його.
Діапазон 90-100 - можна спокійно спати).
Фанатики Кони, як Вам кермо в мороз?
Evhen_Che, не знаю про яких фанатиків ви пишете, та сподіваюся, що це відео https://youtu.be/sSzquBNGqL4 вам покаже, що я дійсно володію топовою Коною, в якій є набагато більше всього аніж в комплектації Dynamic. І при цьому я дійсно користуюся далеко не всіма можливостями цього авто.
А ось тут https://drive.google.com/drive/folders/1dhwJhdPtzX7a6Bm8z7QNaJ7YpcYNpyZ9 приклади 2х сьогоднішніх поїздок по Києву + середні витрати після чергового скидання лічильника на ~20 000км. Ці середні витрати отримані у поїздках Києвом та не далі 10км від нього, тобто майже повністю у межах міста
max_cn, Вам подобається Ваше авто і Ви ним цілком і повністю задоволені - це дуже добре! Але як це стосується того, що людину повністю задовольняє авто менше за розмірами, і яке він також свідомо покупав для користування? Ваш відгук про Кону я читав. Читав і подальше обговорення. Але нащо комусь розповідати про переваги саме Вашого автомобіля перед його? Та іще зі скрінами? Скріни в Вашій темі доречні, а в чужій - ні.
Одразу прошу вибачення у топік-стартера за офф-топ.
Danubecaptain, майже повністю з Вами згоден - кожен має повне право купувати все що хоче і насолоджуватися володінням. І коли тебе все влаштовує - це чудово!
Але... Спочатку, півроку тому, я написав один єдиний коментар, в якому головна ідея "на виключно мою думку, коли є можливість доплатити за Кону, є сенс це зробити, бо вона: більша, технологічніша, динамічніша, економічніша, має більший бак, отже автономніша не тільки за рахунок економічності, а ще може мати повний привід".
Все перераховане не домисли, а об'єктивна реальність, якщо порівнювати саме ці дві моделі. Питання тільки в тому, що у кожного свій бюджет і, якщо його не достатньо, то, звісно, вибір не стільки очевидний. У знайомого було доплатити за Кону і він доплатив за моєю порадою, хоч я вважаю, що тисячу на Елеганс комплектацію зажимати було не дуже правильно, ну то вже кожен своїми грошима розпоряджається сам.
Далі автор намагався додатковими коментарями показати, що я абсолютно неправий у своїй думці. На що я аргументовано відповідав.
Потім, через 3 місяці, автор спробував мене підколоти підігрівом керма, на що я зняв відео де показав, що я дійсно власник автомобіля де він є, що він дійсно зберігається в гаражі, що дійсно у мене в автомобілі багато обладнання, про яке я писав раніше і я розумію, про що пишу.
Скріни мали показати, що я не вигадую про економічність Кони, адже видно, що для автора тема саме економічності досить болюча, а отже цей аргумент про перевагу Кони над Венью встановлений факт.
Скажіть будь-ласка, які мої аргументи були не коректними? Якщо хочете - можете відповісти в моїй темі по Коні.
Майже останнє, коли я вибирав своє авто, я перебрав багато різних варіантів, які в мене були на слуху, а от про існування Кони дізнався випадково і, як не дивно, саме вона в результаті перемогла. Зараз я дуже радий, що так сталося. Автомобіль несправедливо недооцінений у нас і один із найпродаваніших у бренда Хьонде у світі.
Згоден, негарно нав'язувати свою думку і приношу свої вибачення Євгену, якщо якось його образив. З іншого боку, можливо він навіть не здогадувався, що собою являє трошки дорожча модель, ніж ту, що він собі купив і колись спробує її на тест-драйві, а тоді переконається, що я був не голослівний у своїх твердженнях.
На останок, дорожчий далеко не завжди означає кращий. Я вже приглядаю собі що купити собі в майбутньому. І от зрозумів, що Тусан собі точно не візьму, принаймі не той, що зараз у продажу - так, він комфортніший в салоні, але їде і керується значно гірше Кони, навіть гібридний Тусан. Але знову ж, скільки людей - стільки й думок, комусь комфорт буде важливішим...
Бажаю і Вам і Євгену завжди бути задоволеним своєму вибору, а також не мати з ним технічних проблем!
max_cn, дякую за побажання! Можу тільки сказати, що своїми авто я був (і є) завжди задоволений. Про їх вибір я писав досить докладно. На схвалення чи несхвалення мого вибору уваги не звертаю взагалі, тому що вибір не робиться з сьогодні на завтра і автомобіль повинен відповідати саме моїм вимогам. У випадку з Сузукі це взагалі міг бути не Вітара, а Ігніс, якби він був тоді на нашому ринку і якби повнопривідна машина мала автоматичну трансмісію. Бажаю безпроблемної експлуатації і задоволення від володіння!
Danubecaptain, та я також завжди вибираю не емоціями, а зважую всі плюси-мінуси і намагаюся завжди вибрати найоптимальніший варіант, зібравши попередньо максимум інформації для аналізу. Це стосується майже будь-чого: телефони, комп'ютерні запчастини, побутова техніка і тд. Тож потім переконати в помилковості мого вибору можна тільки фактами і порівнянням з кращим варіантом. І я легко визнаю свою помилку, якщо вона є. Більше того, завжди буду вдячним тому, хто мені надасть будь-яку грунтовну інформацію.
Тому і сам відчуваю потребу, раз я зміг знайти для себе цінну інформацію, часто витративши багато часу, то мені важко себе стримувати, щоб не поділитися нею з іншими. Можливо для цього треба вести якийсь блог .
Тож ще раз вибачаюся, якщо був для когось нав'язливим.
Доброго дня. Володію Hyundai Venue з літа 2022 року. Пробіг 3,5 тис. км. Відчуваю дискомфорт від підвіски авто, дуже жорстка. Вже двійчи їздив на сервіс до офіційнго дилера, подивилися та сказали, що все наче норм. Якщо хочете будемо знімати стійки, але за Ваш рахунок. Вже витратив 1200 грн. на діагностику, а питання так і залишилося. Вже почав думати, що може в мене завищені вимоги до класу авто. До цього їздив теж на бюджетних авто: Skoda fabia 2011 року (набагато краще відпрацьовує нерівності), Seat leon 2010 року, який славиться жорсткою підвіскою теж по відчуттях м'якший. Як Вам відчуття від підвіски авто? При переїді хвиль на дорозі, мілких вибоїн, при швидкості більше 20 км/год не відчуваєте дискомфорт від роботи підвіски (жорстко відпрацьовую ще й з характерним звуковим ефектом)? Гума в мене накачана по вимогах заводу, комплектація з 15-ми легкосплавними дисками.
gera01, якщо у Вас є побоювання, що якийсь товар не відповідає критеріям кондиційності - порівняйте його з таким же товаром або кількома. Якщо ваш помітно відрізняється і це можна довести - є причина для звертання в сервіс (для заміни, гарантійного ремонту, порад по правильній експлуатації і тд).
Якщо ж вони всі такі - значить вам треба уважніше вибирати товар наступного разу.
15ті колеса на 65му профілі мають бути комфортними з точки зору жорсткості, якщо з підвіскою все ок.
Не знаю, на скільки цей відгук www.infocar.ua/reviews/hyundai/venue/2021/1.6-avtomat-suv-id25787.html правдивий, але автор також пише про надмірну жорсткість підвіски і неприємні звуки.
На скільки я знаю, у військовий час багато хто з дилерів не перевзував машини в салоні на зимову гуму, тож дочекайтеся відповідної погоди і просіть інше авто на тест-драйв. Якщо з ним буде все схоже, як і у Вас, ну се ля ві, воно Вам не підійшло. Більшість салонів приймає авто в трейд-ін. Можете купити з доплатою щось більш Вам підходяще. Але цього разу вибирайте уважніше.
Дуже сумніваюсь, що через 20000км пробігу щось принципове зміниться в жорсткості підвіски.
gera01, те саме і у мене)) венью 21 року пробіг 3000 , підвіска відпрацьовує з дивними звуками , раніше їздив на різних авто , такого не було , звернувся в сервіс паритет проїхались вони сказали що типу все норм....ну я так і думав нафіга їм лишні клопоти, до речі ще наче трохи тягне кермо в один бік , перевірили розвал сходження щось під регулювали , нічого не змінилось , тільки кермо трішки стоїть тепер не рівно )) , є ще пара нюансів
Можливо підвіска ще зпрацюється? Читав на інших форумах, що машини стають м'якшими після 15000-20000 км. пробігу, відношусь до такої інформації скептично, але надія є)).
max_cn, цікавий у Вас спосіб дискусії з опонентами. Складається враження, що Ви працюєте у сфері освітніх послуг. При всьому викладач Ви авторитарний. Ваша думка є суто дуалістичною, тобто є дві думки: Ваша та невірна. У дискусії Вам конче необхідно переконати Ваших співрозмовників у своїх твердженнях. Такий спосіб подачі думки, насправді, відштовхує та провокує конфлікт. Власне й мені захотілося написати цей коментар, адже підсвідомо відчуваю себе школярем якому несправедливо поставили двійку.
Власне щодо теми автомобіля. Об'єкт (Hyundai Venue) та об'єктивну сторону (встановлення кондиційності авто) Ви вірно зрозуміли, а ось суб'єктом мого коментаря (є власник Hyundai Venue), якому й був адресований коментар, а суб'єктивною стороною (його відчуття та думка щодо порушеного мною питання по автомобілю).
Ви помилково вирішили, що я повністю незадоволений своїм авто та радите мені здати його в автосалон. В даному випадку, як мені здається, Ви знову намагаєтеся донести свою думку як єдину вірну та навіть підсвідомо самостверджуєтеся, адже Ви зробили правильний вибір, а хтось інший ні. Щодо відгуку, на який Ви скинули посилання - на мою думку його написала людина, яка бачила авто лише на фото.
Отже, автомобілем у співвідношенні ціна/якість цілком задоволений. Як і в будь-якому іншому авто є свої плюси та мінуси. Можливо створю окремий відгук та викладу на сайт.
В завершення, Ваша думка є цікавою та має право на життя як і будь-яка інша. Дякую Вам за неї. Бажаю Вам безпроблемної експлуатації Вашого авто.
gera01, звісно, що, в першу чергу, ви питали у власника його суб'єктивну думку, та хіба не можуть інші писати свою думку? Вибачте, якщо моя відповідь була не доречною. Можливо, дійсно, вона була занадто повчальною.
Я більше 20 років працюю програмістом, а це така професії, що поки не розкладеш по поличкам проблему, не зрозумієш як її вирішувати. А потім ще кожний крок доводиться пере-перевіряти, щоб переконатися, що все працює правильно у всіх можливих ситуаціях.
І роки досвіду мене навчили, що помиляються абсолютно всі (і я), а зрозуміти помилку можна в дискусії. Тому, яким би детальним не був мій будь-який коментар, він одночасно запрошення до дискусії, щоб краще розібратися в проблемі і допомогти її вирішити.
З задоволенням почитаю Ваш Відгук про свій автомобіль. Тоді буде зрозуміліше, що саме Вам в ньому подобається, а що ні. На зараз виглядало, що особливості підвіски стали для Вас неприємним сюрпризом, хоча такі речі треба обов'язково треба перевіряти Перед покупкою.
Всім привіт, іще оновлення.
1. За зиму пройшов майже 4,4т.км на шипованій піреллі. Витрати склали 8,6 по бк. Звісно, шумки не вистачає.
2. На базовій гумі зараз маю від 7,7 по місту до 11 - то вже косяк в мою сторону.
3. Пройшов перше ТО в Черкасах, трошки "розвели", сплатив майже 5100 + 800 повітряний вугільний фільтр салона не оригінал, підібрав сам.
4. Підвіска - да, груба, але:
4.1. база коротка, центр маси вище ніж у звичайних седанах
4.2 тиск 2,5 в колесах(по інструкції) - це забагато, особливо влітку. Принаймні на цьому типо-розмірі коліс. По трасі інколи піднімається до 2,8 . Суб'єктивно, на зимовій у 195/60/15 було трошки приємніше, хоча і тиск там був 2,4-2,5 завжди, тому собі сьогодні скинув до 2,4 на холодну, може ще пізніше зроблю.
Evhen_Che, Забув додати, з'явилась нова ТОП-ова версія із купою ел помічників(Американська версія по суті) за 986 станом на минулий тиждень, тут її немає + у Елеганс вже кластер замість класичних приборів. Просто для інфо.